kurs

2009-04-22 ][ 21:18:18

Idag var det då äntligen, eller om man ska kalla det äntligen, das att gå på bilkursen. I tre hela timmar satt vi och lysnade på olika tips och knep för föräldrarna och säkerhet vid utlärning och bilkörning. Det var faktiskt mer innehållsrikt än jag hade förväntat mig men allvarligt så somnade jag nästan på slutet! 3 timmar är faktiskt mycket att bara sitta och lyssna! Vi såg en film om en pojke som dött av rattfylleri och jag kunde inte hjälpa mig själv att skratta! Filmen i sig var väldigt sorglig men mamma satt nämligen precis brevid mig och tjöt som en bäbis, hahhah! Det går bara inte låta bli att skratta när man ser hur lättrörd hon är, hehe ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0