WHAT THE FUCK!?

2009-04-28 ][ 14:17:53

Pallrade mig iväg till skolan imorse, vilket jag snabbt insåg inte var någon särskilt bra idé.. Jag fattar inte hur men jag tror att min näsa håller på att tillverka en ny flod till Noas ark, lite väl försent kanske, och jag tror jag nusit (som jag fortfarande vill ska heta nyst men icke sa nicke våran svensklärare) kanske runt 100 gånger eller nått nu, OCH jag överdriver inte när jag säger det! Legat nedihoppkurad i soffan med filt och kollat Bröllopsduellen och xXx. Kom på mig själv med att sitta och tjuta i slutet på bröllopsduellen, fan vad jag blir känslig när jag är sjuk, men jag måste erkänna att jag alltid blir känslig när jag kollar film :P

Såklart så vad Alida och Johanna på mig i skolan och försökte lura i mig att jag har någon jävla svinsjuka, jag fattar noll och ändå blir jag helt hysterisk! Har inte kunnat tänka på någonting annat än att jag kanske har svinsjukan! Va tvungen att hem och googla såklart, ett uppmaning som tillgavs mig i skolan av mina snälla kompisar. Och bar och baska, symptomen är jävligt lik en vandlig förkylning och inte exakt! FAN, jag kommer DÖÖÖÖÖÖ!!! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0