efter regn kommer.... jusdet, mera regn!

2009-08-13 ][ 20:56:11
Jag hatar det extrema sötsuget jag alltid får efter jag tränat, för finns det ingenting hemma blir det extrem misäääär! Träningen med va ju verkligen one of a kind, SPÖREGN under absolut hela träningen, börjde ju med lagom till träningens start... efter blev det att cyckla hem så snabbt man kan med en halvpunkad cykel som en dygsur, frusen katt och fort som FAAAAN in i duschen och bara stå där och jäsa i timmar, eller till varmvattnet tar slut .. till råga på allt visar det sig att jag ska spela med 94orna imorgon, borta i linköping kockan 7 en fredag, jag som tränat ungefär 2 gånger på hela sommaren, oh då tar jag i! kommer ligga där på planen helt utslagen efter en sisådär 10 minuter! skapligt otippat måst jag säga.. men men, thats life, bara hoppas på att man få spela på någon rolig placering, innermitt skulle verkligen inte sitta fel, men skulle inte bli förvånad ifall jag blev målvakt eller nått, hahaaa.

Justja, färgade ju håret idag med, tänka jg skulle få bort min fula råttutväxt. Tappa haken när handdukn ramla av, INGEN skilland asså, INGEN skillnad alls :O utväxten e kvar och håret e samma tråkiga nyans som innan, heeelsjukt!

anomyma komentarer? feegisar :D

/ EVELIINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0