djävulen sitter i min hals!

2009-12-01 ][ 19:14:10

brinnande smärta i halsen!

fadderföretags redovisning imorgon, har tagit mig tiden att sätta ihop fina svarta kort med loggan på, övat har jag därimot inte gjort så mycket. ska väl läsa genom det lite innan sängdags och innan desperate housviwes, mer tid orkar jag inte lägga ned. Jag litar på ödet, det blir som det blir.

Syster ligger och kollar The biggest loser, och jag tycker allvarligt synd om deltagarna, det måste vara sjukt svårt och obekvämt att vara sådär stor, och det ger tusen nackdelar i att leva i samhället, tacka gud ska man göra för snabb förbränning, för annars skulle jag nog också vara sådär stor! 

och ÅH så trött jag är på mina kläder, i helgen ska jag köpa nytt och slänga allt gammalt åt helvete, men inte ens där är det nog fint nog att användas, mohahaha

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0