NU ÄR DET NÄRA!

2009-07-15 ][ 15:27:27

om ca ett och ett halvt dygn sitter jag förmodligen i bilen påväg till flygplatsen. Jag ska faktiskt försöka vara uppe tills klockan 3 imorgon kväll, för de är då vi åker hemifrån. sen kan jag passa på att sova i bilden och på flyget och så vipps är vi framme! smart va? ;) Och vädret här hemma spökar ju med, först e det strålande sol och klarblå himmel och så på en sekund börjar det späregna, heelkonstigt säger ja. Och jag skulle bli riktigt tjurig och värmen bestämmer sig för att komma tillbaka när jag åker, och sen förvinner igen när jag kmr hem... Men det ska iallafall bli riktigt gött med en välbehövlig semester! Imorgon måste ja se till att träffa mina tjejer med innan jag drar, kommer ju inte att träffa de på en vecka sen :(, det blir jobbigt!

puss

 inte ofta man träffar på en bil som heter samma som ja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0