vill tillbaka!

2009-07-27 ][ 19:36:59

                    
Då var man tillbaka i Sverige igen då, efter en helt underbar veckan på Kreta. Riktigt varmt och skönt har det varit. Har aldrig varit i grekland förrut, bortsätt från Rodos när ja va typ 7 vilket jag inte kommr ihåg ett skit ifrån, men det var förvånandsvärt fint. Och jag blev förvånad över att fan alla greker hade suprfina bilar, haha, och så bor de i halvruttna hus, ungefär. ja va modig och pröva grekmat också, sovlaki, vilket egentligen inte är mer konstigt än grillspett, och muskaka, haha, och någon grekisk kött tallrik med lamm, fast den lät jag faktikst bli, så långt sträcker jag mig inte riktigt. Det va även riktigt mysigt att gå bland husen i hamnen, jag lovar att de bara låg några centimiter från varandra på vissa ställen oh många var byggda göör snett, heeelsjukt.

 Moppar ÖVERALLT!

 hungriga katter ÖVERALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0