Jag menar dä!

2009-06-24 ][ 17:08:24

äntligen känns det som riktigt sommarlov! Innan satt man bara hemma, inne, för att inte bli blöt av allt regn som föll, och undra varför inte skolan började igen. Men nu e sommaren här och då känns det verkligen som sommarlov:D Jag tackar och tar emot ;) Men typiskt såklart är att man bli urförkyld och får ont i halsen och skit, men ja e dum om jag låter det hindra mig från att uppleva svensk sommar, som bara brukar vara i sisådär 2 veckor eller någonting.
Imorgon ska jag ta den sista gardasil sprutan (mot livmoderhalscancer), UUUHHH! hatar sprutor så jag tror jag DÖÖÖÖR! Min västa mardrömm skulle nog vara att ramla ned i ett hål med massor av sprutor i och bara bli stucken av alla när man försöker ta sig upp, fan, jag tror jag sätt det i någon film eller nått, skulle inte förvåna mig om det var typ saw eller hostel eller någon liknande skit, hehhe, som jag bara kollar halva av sen måste stänga av för att inte spy eller så :P

Idag blev det lundbybadet, inplanerat var varamon, lyckas ju aldrig komma dit, vi är usla på bussschema och vi har ingen skjuts, annars skulle varamon vara ett självklart val, ABSOLUT UTOMLANDKÄNSLA på den! :D Så dt blev lundby, säkert imorgon också :D eller skogssjön, men det ligger så långt bort, hehe

ciao


Kommentarer
Postat av: Cornelia

dt där med att ramla ner i ett hål fullt med sprutor har du sett i saw.... usch tkr inte heller dt låter spec lockande, oh nej :) hellre ett hål med vatten i detta sommarväder (Y)

2009-06-24 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0