Till dagens ära

2009-06-26 ][ 11:10:14
1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? felicia
3. Hur lång är du? ca 172
4. Vilken var den senaste film du sett? tror de var rosa pantern 2
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "msn?" till lina :)
7. Vad är dagens planer? hmm, lundbybadet, blir nog en sväng ned till stan och hälsa på jackie, sen blire lite födelsedagsmiddag med familjen ikväll.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? igår ;)
11. Vilken ögonfärg har du? ohh, en sarlig blandning, tror det ser lite olika ut i olika ljus och kläder, men i grunden är de nog typ gråblå eller så
12. När vaknade du idag? runt 9 tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt? aa, i en låda hemma hos pappa, nyfödda
14. Vilken är din favoritplats? UTOMLANDS, eller hos mina kompisar
15. Vilken plats föredrar du minst? trånga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, svårt att säga nu, men förhoppningsvis ute och reser med mina bästa!
17. Vad skrämde dig som barn? hehe, typ allt! men kanske mest kryp
18. Vem fick dig att skratta senast? ingen tvekan, Lina såklart ;)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  va e det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? sån som sitter fast :D
21. Sover du med eller utan kläder på dig? underkläder eller BIGBIG tisha
22. Hur många kuddar har du i sängen? oj, typ 100 men jag sover bara med 2 eller 3 ;)
23. Hur många landskap har du bott i? jag har inte bott utanför mjölby ens...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? har klarat mig än så länge
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommaren!
26. Är du social? det skulle jag nog säga att ja e
27. Vilken är din favoritglass? ojojoj, ben &jerry's självklart, Chokolade Fudge Brownie!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? först skulle jag nog vara lite skyrre och ge bort lite, sedan skulle jag shoppa loss och sedan skulle jag flyga till USA!
29. Tycker du om kinamat? absolut
30. Tycker du om kaffe? njaa..
31. Vad dricker du till frukost? hehhe, dricker inte sp mycket till frukost, annars är istee supergott!
32. Sover du på någon särskild sida? alla möjliga
33. Kan du spela poker? hmm, bäst!
34. Tycker du om att mysa? självklart
35. Är du en beroendemänniska? alltså tänker man mat och luft är jag absolut en beroendemänniska :D
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner o känner, jag vet en som fyller samma som mig :D
37. Vill du ha barn? jaa, självklart i framtiden, 17 mamma skulle inte vara särskkilt kul asså
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nee och jag hoppas ja slipper! :O
40. Föredrar du havet eller en pool? ungefär lika, kan inte leva utan någon!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, godis höhö
42. Äger du dyra smycken? hahah, nej
43. Har du någon gång testat narkotika? nejgudnej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? jordgubbar, MUMS!
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha, det måste vara mina bästa!
46. Välj ett ärr på din kropp? ett litet, litet på knät och ett i ögonbrynet, men det har jag ingen aning om hur ja fick :P
47. Vad har du för ringsignal? ayo Technology med Richardo Mûnos, eller nått
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? tror ja har en kjol någonstans längst inne i garderoben...
49. Flirtar du mycket? haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos johannapanna en underbar kväll!
51. Kan du byta olja på bilen? hehe, om du vill att bilen ska sprängas i luften eller så, visst ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? nopp
53. Vilken var den senaste bok du läste? 4 twilight! BÄSTA!
54. Läser du dagstidningen? dålig på det
55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida när ja va yngre
56. Dansar du i bilen? haha, alltid!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? det mamma och uffe lyssnar på ;D
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tidtabell till buss
59. När var du i kyrkan senast? när mamma och uffe gifte sig, om man kan kalla det kyrka, kanske mer kapell :P
60. Vilka personer utmanar du? tat om du vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0