do, did, done

2009-03-20 ][ 16:40:53
Nu har jag äntligen handlat födelsedagspresent till syster, det är alltid lika svårt att veta vad man ska köpa, men det blev vad det blev, bara hoppas att hon blir nöjd, annars får väl jag ta sakerna, haha :D
Pluggade mycket på svenska provet igår också, visade sig vara bortkastad tid, kunde ändå inte svaren på provet idag.. I början kändes det som att det skulle gå riktigt bra och jag skrev på allt, chansade lite här och var. slapp som jag är sket jag att kolla igenom innan jag lämande in och missade därför massor på frågorna som jag inte sätt! skit, skit, skit! Sprang spåret igår med så mycket jag kunde, skithalt på vissa delar och helt snöfritt på andra.. Halka runt som jag vet inte vad på isen, hhaha, ramla några gånger med. Men jag kände mig nyttig efter iallafall:D
Imorgon blir det Johanna med tjejerna! MYS!:D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0