hehe...

2009-03-27 ][ 19:29:21
jag är väldigt effektiv med min skrivning känner jag...:P
 
... iallafall:) Så har den här veckan gått väldigt segt, matteprov som det kändes som gick väldigt bra, inget sammhällsprov för att några i klassen skulle kolla pjäs (TACK GODE GUD!) annars har det som sagt smygit fram denna vecka.

Va nere på stan i onsdags med J&A när Vera hade utförsäljning, fynda ett par jeanschinos för 150kr! har tyckt lite sådär om chinos men dessa gillar jag stark. Sen va jag och kolla på modevisningen igår när modellerna Jackie och Jeff gick:) flashit:D
Just nu fruktar jag bara inför nästa vecka som är fullspäckat med prov och läxor innan lovet, ush uch! Justdet, imorgon blir det lkpg med syster och pappa :)




pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0