shit!

2009-03-18 ][ 15:27:41
jag har verkligen slösat ut alldelles för mycket pengar på shopping nu! Måste skärpa mig altså, det är verkligen inte bra. Alla pengar som skulle gå till sommarlovet och göteborg försvann på ett kick:O.
I fredags va det UFmässa i Linköping och efter det stannade jag och Johanna kvar där, gick på stan en sväng och kolla lite, kunde inte hjälpa att det blev lite shopping också, fast man kanske kan skylla på att man får något lustigt shoppingbegär ibland:P. Vi åkte vel hem någongång vid halv 7 kan jag tro, snacka om att vi hade ont i fötterna men det är ju all träning vi får, eller hur johanna? ;D
I måndas va jag i linköping igen med Johanna, Lina, Felicia och Theresé, mysigt och trevligt:) kunde som vanligt inte låta bli att handla... finns det shoppingterapi? isånnafall skulle jag värkligen behöva det:P

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0