I QUIT!

2009-05-13 ][ 14:23:07
Nu orkar jag verkligen inte mer skolarbete, nationella idag gick skit, alla betyg dyker, fuck it all! Skulle verkligen behöva sommarlov i förtid, måste införa förtidssommarlov för de behövande om jag blir politiker! Påminn mig om 7 år ungefär ;)
Men man måste väl ta sig i kragen iallafall, tänkte faktiskt att jag skulle försöka komma någon vart i samhällen, känns ganska mycket som jag inte vet vad det är jag fipplar med men kanske att jag kommer underfund med det någongång, förhoppningsvis! Ni skulle veta hur mycket träningsverk jag har i hela kroppen från igår! Hur kan man ha ont i skuldramusklerna om man springer med benen?! Och hela dagen har jag fått lyfta benen, med händerna, om jag vill sitta i kors, haha, folk som såg mig måste ha skrattat! Till er, jag är glad att någon av oss skrattade iallafall ;D.

ciao bella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0