Jag har aldrig kännt mig mer levande

2009-05-12 ][ 20:36:00

Timat med löpning på första fotbollsträningen, har ont i hela kroppen nu! När vi sprang så kändes det som att hela hjärtat hoppade ut ur bröstet på mig och jag blev helt lam i kroppen, det va längesen jag kände så. Men riktigt skönt att komma igång med konditionen, det behöver VERKLIGEN! Längtar till torsdag då jag förhoppningsvis får röra bollen ist för att knyta löparskorna! Fick reda på att jag kommer att bli väldigt fördedrad för många människor inom en snart framtid... OH NO! Detta kommer inte sluta roligt, eller kanske för alla utom mig, eller kanske inte för Jeff heller ;) Imorgonbitti väntar ett nationellt prov i matte i aulan, måste se till att sätta mig på en kant så att jag kommer ut när man ska byta del ;) Känner att detdär med att plugga inför matteprov känns ganska dött så jag satsar på en utvilad och väl förberädd (mentalt) prestation imorgon, bara hoppas att jag inte är så klantig att jag glömmer minsta lätta sak, eller hoppar över hela uppgifter! (vilket jag har erfarenhet av.. )
Nu när jag varit så duktig och sprungit gärnet så belönade jag mig själv med ett varmt bad och en chokladbit! Det är värkligen absolut godast med godis efter en träning, så är det bara! :D




Nu ska jag kolla Bettan och Desperate, förhoppningsvis, om jag inte somnar, fast det skulle ju inte vara helt fel häller ;)
Bye, Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0