She's so lovely she's so lovely she's so lovely....

2009-05-28 ][ 20:57:12

SKOLTRÖTT! förstår inte varför lärarna envisas med att starta upp B kurserna nu, kan inte bara kursen sluta nu, skulle sitta riktigt bra med sovmorgonar och tidiga dagar, alla andra skolor får ju det, bara kungshöga som vill sticka ut ur mängden, men inte på något bra sätt..
Rullstolsbasket på idrotten, kul. men riktigt jäkla svårt och jag (som många andra) lyckades ramla bakllänges, någon blindfotboll körde vi med, men detdär med att vara blind är inte riktigt min grej.
Pizza med laget blev det efter träningen ikväll, pizza tackar man ALDRIG nej till! Träningen därimot gick skit, trött och seeeg, orkar helt enkelt inte bry mig.

Ikväll kommer jag somna tidigt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0