VAFAN!?

2009-05-24 ][ 10:48:07
Vad hade jag för jävla dag igår igentligen, tror att jag ska passa i mörkt och skit! AAAAGGGHHH! FANFANAFAN varför vad jag tvungen att färga och varför blev det tvunget till att bli så förbaskat mörkt, ni ska veta att i mitt huvud skulle färgen bli lite mörkare blond bara, INTE BRUNT! Och så köper jag mörk blond och det bli aska, grått, panik handlar jag chokladbrun och nu är det jättemörkt! fan.... Jag har väl lärt mig den läxan nu att färga hemma inte är någn hitt om man vill ha ett bra resultat, får väl boka tid på någon salong där de får avfärga, och färga blond med slingor, där snackar vi om nice frilla ;) Men jag får väl leva med mitt jäkla bajshår nu, typiskt att jag skulle färga lagom till skolavslutningen... Fast jag får fan skylla mig själv, jävla dumhuvud!

Övningskörde med pappa igår med, på tal om annat, nu förstår jag vad de menar på körskolan när de säger att ungdommar kommer in och kan inte längre köra med sina föräldrar för de bråkar. hahha, när jag sitter och kör får jag panik när jag inte vet vad jag ska göra och pappa sitter där, coollung, och bara "sväng här", "lägg växeln i dragläge" VAD FAN ÄR DRAGLÄGE!? skriker jag ut när jag håller på att köra in i en stolpe, typ. Jaa, får se om det blir något körkort för mig del överhuvudtaget .. :P kanske borde flytta till någon storstad isf där jag inte behöver någon, fast ioförsig så har jag redan planerat det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0