"Age is just a number baby"

2009-11-23 ][ 20:27:00

Jag drömmer bara sjuka drömmar. Bara häromkvällen drömde jag att jag var på en stor färja, det var min födelsedag och jag fick ett arband, som jag satte på huvudet och när jag gjorde det hamnade jag på en öde ö mitt i sommen och skulle försöka hitta en piratskatt.. Annars brukar jag drömma saker som att jag är naken i ett stort köpcentrum, att jag kommer för sent till skolan eller att jag är jagat av jättestora muterade flugor, vaknar till verkligheten och känner mig sådär lagom befriad.

Glee, mitt nya obsession, älskart. Bara känslan när de sjunger är sjuk!

soppvideo, men finns bara sången under, dont stop believing.






//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0