tik tok

2009-11-27 ][ 20:36:51

grundandet av nya bounce har börjat, nu blir det hårdträning om vi ska uppträda i globen i sommar tjejer!

Varit utan internet i ett par dagar, its killing me, fast bara nästan. Visa sig att det bara var lite uppdatering som var lösningen. tiptop igen, så nu blir det att ta igen alla datatimmar jag missat, först ska jag börja med paradise avsnittet jag missade i onsdags! sen blire nedladdning av gleeeeeeeeee

jag funderar också på att förlänga mitt tre abonemang, känner att comviq bara sliter pengarna ifrån mig och det finns ju inte mycket att slita av, så detta går inte! Men jag gillar ju ändå mobilen jag har nu, så jag står lite inför ett dilemma...

//

Kommentarer
Postat av: robine

säg till om du hittar vart man laddar den filmen! hittar den inte ;)

2009-11-29 @ 22:05:33
URL: http://robinebremer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0