egentligen

2009-10-16 ][ 22:46:22


Jag och flina kunde bara inte missa Michael Jackson temat i idol, årets fredagskväll, eller kanske tidernas idolkväll. "Fan, nu kommer de förstöra massor bra låtar!" njaa, vissa klara av det, andra inte, och vart tog Tove vägen? det känns som hon försvann, hon skulle ju vinna hela skiten. Nu känns det istellet som om Reza kommer göra det.

längesen jag "bloggade" nu, tiden räcker inte riktigt till helt enkelt, så mycket att göra så lite tid. Gjort som alla andra har jag gjort med, fastnat som en idiot i entourage, helt underbart bra! I onsdags slängde jag ekonomiböckerna åt sidan för 4 timmars entourageavsnitt, kan bara inte hindra mig själv, hur sjukt är inte det egentligen?

btw, nicklas åker ikväll.

//


Kommentarer
Postat av: felicia

ursäkta?

EVELINA, JAG KNULLAR DIG UPP & NER.

nicklas vinner hela skiten!

2009-10-18 @ 23:23:32
URL: http://hejjfeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0