it's going to be fine

2009-09-22 ][ 15:32:55

Vaknade med lite mindre ajaj i tån imorse, får hoppas att allt ajaj är borta snart, gärna till helgen! :D
 
OCH nu är det konstaterat att världens mest stressade lärare är min tyskalärare! Jag säger bara ojojoj. På tio minuter hinner han dra igenom reglerna för der, das och die (fråga mig inte vad det handlar om, har fullt upp med att skratta åt honom), prata om varför det är så lustigt att alla känner till koncentrationslägret Schaxenhausen (stavning?) men ingen känner till det stora koncetrationslägret i Ryssland, fast det dog miljoner mer människor där. Samt att argumentera, med brustna argument, varför tyska är så mycket lättare att lära sig än engelska... Jag brukar ha svårt för att somna, tro mig, men då somnar jag som en lite bebbe :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0