snälla lägg ner skiten

2009-09-28 ][ 21:40:04

Ibland är dumfan bra söt :)
han hittade en platskasse på mitt golv, kröp in och la sig en stund, ut med huvudet genom ena handtaget, sen satt han fast. det är genom de bra stunderna man kan uthärda de sämre, för han har inte många bra stunder, tro mig, ni kan få se min lilltå som bevis! Fast i och för sig början tån ordna till sig, kanske man kan ha lite finskor till helgen, eller ska vi fortsätta i flippefloppa trenden ? eller så kanske dumfan har bitit sönder de också..

OCH till min stora glädje hitta jag öronproppar hemma hos min moder, så jag slipper höra dumfans ylande på nätterna.



//

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, är dumfan hans nya namn?

jag HATAR hans ylande på nätterna!

2009-10-01 @ 11:40:54
URL: http://hejjfeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0