Utökning i familjen!

2009-09-02 ][ 09:20:32


Jag vaknade klockan 8, klar för skolan klockan 9, och jag börjar klockan 10, med 50 meter från skolan.. Så jag tänkte datan skulle hålla mig sysselsatt tills det är dags att åka. Vädret ser faktiskt ut att kunna bjuda på lite värme idag också, kanske att man skulle satsa på shorts.. Svarta jeans är ju inte det skönaste om det börjar hetta på. Men faktiskt så hällre svettas jag än fryser.

ojusdet, det viktigaste av allt! Vi ska åka och hämta vårat lilla nytillskott i familjen i eftermiddag! Lilla sötnoskissen Ozzy, som i Ozzy Ozbourne (eller hur han nu stavas?) Jag tycker faktiskt namnet e riktigt tuft på den lilla sötnosen och pappa älskar det hahha,  så det blir nog att behållla. Bara felicia som vill att den ska heta snufflis eller någonting annat småtöntigt! Här kör vi demokrati, 2 mot 1!

Nu ska jag gå och kolla hur varmt de är ute, ifall jag kan kanske ta shorts iallafall ;)

caio


Kommentarer
Postat av: felicia

inte snuffis, ARNE :D

2009-09-08 @ 16:57:13
URL: http://hejjfeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0