det-regnar-aska

2010-04-20 ][ 14:12:36
och det känns bara så passade till allt just nu
allt bara kommer som en våg, sköljer över mig, slukar upp mig


Jag tycker mamma och pappa är jobbiga att ha bredvid när jag sitter och kör. Fattar de inte att jag inte kan åka bil ordenkligt men att jag fössöker lära mig.
Nej mamma du behöver inte säga bromsa 10 gånger jag hörde dig första gången.
Pappa, wake up och berätta i förväg vart jag ska åka.
tack. snälla.
Men dendär bilskoleläraren är fan värre. Där sitter jag, skitnervös, och vet inte riktigt vad jag ska göra. Och han talar inte om ett skit! Är det meningen att jag ska sitta och fråga hela tiden! Då skiter jag fan i körkoret, eller rättare sagt skiter jag i ahlsens. De säger ju att Thores är mycket bättre. varför kunde jag inte lyssna från början?
näfan jag hatar att känna mig sämst, det är därför jag skiter i saker hela tiden utan att ens försöka. jag är fegis typ.

det enda som får mig att palla mig igenom skolan, körkortsplugg, dagarna är väntan på helgen. Helgen kommer bli awsoooooooooome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0