I-am-were-I-want-to-be

2010-04-21 ][ 18:00:46

Jag är i fas nu. Allt är planerat.
Jag har handlat, grejer är där de ska vara. fint

Imorgon är det linköping efter skolan som gäller, för jag måste handla kläder. Måste som i att jag väldigtväldigt gärna vill ha nya kläder inte att jag skulle behöva gå naken ifall vi inte kommer iväg till stan.
Maten är handlad. Har skickat iväg lite grejer med pappa till pappa. Det enda jag behöver engagera mig i nu är svenskan. Läsa igenom två gånger och det är också klart!
Jag måste passa på att njuta nu. Nästa vecka väntar två mördarprov och jag kommer faila i båda. Jag vet inte hur man råpluggar längre, det var så längesen sist. i mitten av 9an om jag inte minns fel. Försökte väl någongång där i början an 1an med, men det gick åt helvete. Så IG, inte lika fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0