jag-SKA-inte-ge-mig

2010-04-20 ][ 16:17:49
sitter och kollar på topmodel sesong 14.
Ja, jag är en nörd som sitter och laddar hem avsnitt som inte ens sänds i sverige.
Där är det en tjej som verkligen vill bli modell, hon brinner för det, men när det blir lite för tuft med dramatik inne i huset håller hon på att ge upp. De säger att hon har potensialen som krävs, hon kom tillochmed in i efterhand, utplockad av tyra och gänget themselves. Ändå vill hon ge upp så fort det blir lite motstånd.
Jag vill inte vara som hon. Nu jävla ska jag ha körkort i sommar. Jag ska köra runt på mina lata kompisar och offra alkohol för det. Inte bara för att jag vill, utan även för att jag kan.
Precis som att jag ska gå och köpa cigg så fort jag fyller 18, bara för att jag kan.
Så nu drar jag med mig mamma ut och övningskör, trots att jag blir pissförbannad när hon skriker bromsabromsabromsabromsa i panik mijloner gånger. Jag ska fan i mig inte ge upp!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Duktig du är! :D

2010-04-20 @ 21:41:27
URL: http://daniiella.blogg.se/
Postat av: Någon som vet vad du snackar om!

Det ligger i släkten Eve....mamma var EXAKT likadan!

Keep up the good work!;)

2010-04-20 @ 22:08:24
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vet PRECiiiiiis vad du pratar om....det måste ligg i släkta. BROMSABROMSABROMSAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

-Ja, men jag håller ju på! Hetsa inte!

;)

2010-04-20 @ 22:15:53
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0