måstemåstemåste

2010-04-19 ][ 17:34:59

inga bilder.
inga vettiga ämnen.
inga samanhängande texter.
bara för att jag ska få skriva ur mig, eller av mig. bara för att få ut allt ur huvudet.
Flera gånger har jag krampen i fingrarna, kommer på mig själv rabbla upp i huvudet vad jag vill få ut. Grubblar. Jag kan inte grubbla, jag blir galen. Tror jag var mindre galen när jag skrev här. förrut, innan jag tröttnade och trodde jag kunde klara mig utan. Jag skriver inte för någon annan, jag skiver för mig. Jag skriver fär att slippa prata, vem orkar prata. egentligen. Jag kommer inte dra upp någon slags "thing" igen. Tänker inte skriva ut på facebook eller göra annan reklam. Jag skriver för mig. Bara för att jag inte ska bli galen. av grubbel. I vilket fall, kommer ni in hit. Läs och tyck vad ni vill. Vem bryr sig, inte jag iallafall.
och dessutom, ingen regelbunden uppdatering. det kan dröja månader, veckor, dagar, timmar eller bara minuter innan jag skriver igen. Vi kan säga att det blir som en överassking.

see you later, kanske om bara några minuter vem vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0