Baksmällan

2010-08-01 ][ 19:02:04
Jag vaknade ju ioförsig inte upp med en tiger i badrummet men allt annat stämmer i princip.
Klockan 6 slocknade jag och rosalie i en beslagtgen säng efter lite för mycket waj-waj,
sov till 15.30, undebart!

HAHAHHAHHHA
jag skrattar högt åt mig själv.
vet inte vad jag ska skriva mer. Suttit här i 10 minuter och får inte fram något mer att säga.
Därför kan jag ge lite smårolig information om ni vill ha?
- jag hatar facebookchatten i mobilen, funkar ju fan inte!
- Ska snart ta en lång skön promenad med lina
- måste tvätta bort gårdagens smink
- Imorgon lämnar jag mjöllat för en tvådagars i Göteborg.
- mina naglar är jätteträliga och fula
de var allt.

tackohej


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0