day numbero dos

2010-08-25 ][ 19:43:18
bilden, som skulle infinna sig på inlägget innan, men kom lite på efterslanten.
Erik ska, genom sin fina ritning, visa hur balongleken går till. Vi vet inte vart vi ska ta vägen och Agneta skrattar så hon gråter. Sp3b moment.

Today then. Lång dag. 2 timars matte mellan 2 o 4, mörder me. Men hade religion A och Geografi A för första gången idag och jag fell in love!
våra ettor var snygga iallafall. Och det är bara början. De skulle veta vad vi planerar för dom! MOHAHHAHA
Har förövrigt varit förjävla sur och grinig hela dagen, värre blev det när jag kom hem från skolan. Ville ha glass, felicia käkat upp all min glass. Ville nita henne, ville nita pappa, ville nita mamma ville nita alla. Nu ska jag gå och köpa glass, sura och titta på PH.


solong fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0