dont twist it, spell it out

2010-08-20 ][ 15:04:07
mitt öga rycker. en muskel har fått eget liv. Kollar man riktigt noga kan man verkligen se hur den jävlas med mig.
Passar på att skriva lite när jag ändå är at mama's place. När jag satte mig ner igår och skulle skriva några rader fick tangentbordet ryck och bestämde att mellanslagstandgenten skulle sluta fungera. Fick,använda,mig,extra,av,komma,när,jag,skulle, kommunicera,genom,facebok.
inte,så,träligt,inte

Har gått linköping idag. Jag och lina. Köpt en kort tshirt för 50 spänn och en klänning för 150, och köpte stor pannkaka av förvirrad italiensk man. Stor pannkaka med nutella och banan, precis som i bulgarien! Klänningen kan bli ett alternativ till kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0