En nykter evelina

2010-08-15 ][ 04:22:38

en nykter, nyss hemkommen, Evelina ligger i sängen och tänker att sina läsare ska få något att skratta åt imorgon
men nykter har jag varit de senaste tre timmarna och det funkar ju att vara nykter ute på krogen men det är ju inte speciellt kul. Mina fötter lider också. De svider, smärtar, skriker och gråter. Gråter blod. Bara för jag envisades med att ha fridagrahn skorna. Vafan
Och jag har längtat efter min säng, en cheese och vatten. Men fick bara vattnet och sängen men det duger.
egentligen har jag inte så mycket mer att säga än att Oskar Linnros är så grym på alla sätt och de som missade honom ikväl gick miste om något! Samt att jag tycker om er, ni är få men trogna!
skriver mer imorgon, nu ska jag sova innan det är morgon igen. Hade det varit vardag hade min pappa gått upp om två timmar typ! Så gå och lägg dig! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0