i liggande position

2010-08-28 ][ 01:07:12

skriver från pappas nya laptop


mine soon to be. eller I wish
iallafall tills vi får datorerna som rektorn entligen fattat att vi är i behov av.
fattat lite för sent
2 år försent

tog med mig de dvder som såg mest tilltalande ut och knallade bort till johanna. Där är vart jag har varit tills nu om ni undrade.
såklart ni undrade

Jag skulle kunnat gjort dethär till ett underhållande och bildfyllt inlägg med både bilder på mina ringar, på laptopen och på nakna ettor men eftersom jag glömde iphonesladden hos mamma(och också var tvungen att stänga av mig iphone för att spara batteri) så blev det inga bilder.
Så det blev en kort update om läget och om min kväll.

NU ska JAG kolla PH!
SUPRISE!!
Gooonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0