Kan man bli trött av att sova för mycket?

2010-08-17 ][ 21:25:52
sitter iallafall och gäspar när jag kolla runt på nätet. Upptäcker att Nelly har sjukt snygga dojjor. Om man bara var 5-10 centimeter kortare och lite rikare så skulle hälften stå i garderoben!

Skrev någonting förrut som jag bestämde mig för att inte lägga upp. Ibland glömmer jag bort att bloggen är läsbar för alla, utan jag ser den som en dagbok ibland, seriöst altså. Sen kommer jag på och dumpar inlägget. Fast det känns som att alla som varit inne här fattat vem jag är ändå, fast jag hoppas verkligen att folk inte får fel bild av mig, hatar sånt. Missuppfattningar. Man får försöka se saker ur andras vinklar, som jag läste någonstans. Det är när du förstår andra som du förstår dig själv.
Nu blir jag djup igen, I cant help it.
Jag har mina dagar då jag funderar extra på allt. Jag försöker att vara laidback och ta lätt på saker men det funkar sällan.
men så äre väl, thats life som lina skulle sagt det.

nu ska jag prata om något lite lättsammare, som att jag längtar till fredag. Då ska vi bli busiga och lite smått olagliga. Lyckas vi kan kvällen bli asbra och det kan bli en perfekt avslutning på vårt sista sommarlov! HOPES UP





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0