m a r k en

2010-08-04 ][ 18:11:36
skänningemarken
tradition?
Svettig tränger jag mig genom alla människor, köper mina remmar, tränger mig tillbaka och åker hem.
Köpte även bigaråer för 40 spänn som var både mögliga, övermogna, maskätna och spindelätna. Lätt bortkastade 40 kr för arbetslösa evelina.
Jag ska ställ mig på garageuppfarten och kränga vinbärssaft som om jag var 10 igen.
Vill
inte
vara
fattig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eftersom alla mina brudar har bättre saker för sig än att hänga med mig, bättre manliga orsaker, så får jag tid att tänka på sånna saker man aldrig tänker på när man är upptagen med annat:
- Hur dammigt mitt rum egentligen är
- hur gammal musik jag egentligen har på mobilen
- hur mycket av mina kläder som är för smått och för fullt och hur mycket plats det skulle finns i garderoben om jag slängde ut de
- hur lite jag egentligen uppdaterar just nu
Min kväll i stort sätt alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0