Memories of a killer

2010-08-18 ][ 15:29:43

som med allt annat så tar 24 över mitt liv, har snart sett klart box ett.
väntar på att mamma ska sluta jobba. Ska köra in till Linköping och uträtta vissa ärenden.
på tal om att köra drömde jag något sjukt inatt med. Jag körde forden utan handledare eller skylt och det gick som fasen. Körde till en match för att jag skulle spela, matchen kommer jag inte ihåg hur den gick men när jag skulle duscha efter så fylldes hela duschen med skum eller något liknande. Sedan så pratade jag, lina och Johanna att vi skulle byta lag till boxholm och att de var så dåliga att vi troligen skulle bli de bästa i laget. Sedan tog jag min Ford och körde hem lika galet igen.
nu ska jag fortsätta kolla 25, har redan missat 10 minuter genom att skriva här!
hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0