Ni har lika tråkigt som mig

2010-08-15 ][ 13:03:51
Jag är typ övertrött
o de ä mitt på daaaaaaaaaan
fast jag sov ju inte så mycket inatt
0500 - 1000 = 5 timmar
fråga mig inte varför jag vaknade klockan 10, fråga min sjuka äckliga kropp
jag har blåsor på hela fötterna och hittade myggbett från gårdagen i mitt knäveck.
ETT myggbett, jag får inte myggbett

nu då?
film, tråk.
de bästa filmerna är ju djupa dramor. jag kan inte kolla sånt
går inte
finns inte
speciellt inte när jag är själv
Försökte se the note book. asbra film verkligen. tog mig precis igenom den med 20 gråtpauser. seriöst, en paus på 10 minuter varje gång för att hämta andan och torka bort alla tårar, seriööööst
Vill se Goal, Remember me, Dear John, Never back down och alla andra gråtfilmer som folk säger ska vara så sjukt bra.
Men jag kan bara inte.
ja är sugen på laktits. saltlakrit.
oh, tänk lakritsfiskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0