Syster

2010-08-18 ][ 00:31:14

Felicia är just nu iväg på konfirmationsläger och det känns lite konstigt när hon inte är around hela tiden. Fick ett sms av henne när jag satt på McDonalds och frågade hur det var,
"DET SUGER, TA ANNIE OCH TVINGA HENNE ÅKA HIT OCH HÄMTA MIG!!! Ingen täckning, massa paddor, konstant ont i halsen, be hela tiden, inte svära. Förresten så slår jag vad om att om jag hade haft lite oskar här ute, hade jag mått sju gånger bättre!"
Jag slår vad om att inte-svära regeln måste vara svårast för henne.
Felicia och jag är ganska töntiga för vi gillar ofta samma grejer. Vi diskuterar om hur snygg oskar egentligen är och så blir vi helt galna när hans låtar kommer på och börjar sjunga med i kör. Eller när vi kollade på glee och fick gåshud till dont stop beleving tillsammans eller hur hysteriska vi blev när vi såg Robert pattinson på premiären av eclipse tillsammans. Det är ganska skönt att det finns någon som är lika töntig som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0