Juldagen till ära

2010-12-25 ][ 13:47:56
Jag ligger för döden
Seriöst
OCH just idag, Just nu
Går på Ipren, hostmedicin, halstabletter och nässpray

för att inte glömma, wiskeyn!
sjuk eller inte sjuk. Det är jul och juldag. Ikväll ska jag fan dansa mig frisk!!!

föressten var min jul väldigt bra, rent utav toppen! Mamma lyckades prcka in exakt vad jag ville ha, utan att jag var där och peka och min fru var där för att fira min jul med mig! Och som pricken över i:et, ett päron till farsa gick på tv igårkväll!
den, tillsammans med Santa Claus, måste utgöra den totala julstämmningen OCH ett måste på julafton!

föressten så har jag gjort upp en deal med Felicia ikväll, jag lägger mig ned i sängen och halvsover, så får hon klä på mig, fixa mitt hår och lägga lösögonfransar och smink!
fixat och så bra det kan bli!!

ha en jävla god fortsättning!!

en jävligt glad gubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0