22222

2010-02-01 ][ 19:23:07
online photoshop. Har noll koll på redigering av bilder, men tänkte jag skulle give it a try. mycket pyssel och ändå ingen skillnad, låter som mig.

Jag som skulle vara lite hurtig idag och köra lite på maskinen, känner ingen större dragning till det. Inte direkt. Tröttnar på att bara stå där och gå framåt men inte komma någonstans, man känner inte av hustigheten på samma sätt, jag vill ut och springa, i södraspåret. Där känner jag mig hemma. Man vet hur långt man sprungit och hur långt det är kvar. Peppteknik. Men hindret H20 sätter stopp för det. is, snö och blask
Jag fortsätter som jag alltid brukar göra med saker jag inte gillar, skuter upp eller förtränger. Så ikväll blir det ett skitvarmt bad, skitlänge, som protest mot det skitkalla ute!



Har haft ett enormt sug på pesto nu ett par dagar och ikväll blir det äntligen pastamedpesto, alá italiano. Pappa tror han blir Italienare om han dessutom toppar med parmesan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0