be agressive be be agressive

2010-02-05 ][ 18:47:19

okej, idag har jag varit agressiv.
Men alla har verkligen gått in för att driva mig till vansinne, få mig att gå över till förbannad och ryka ut i en jävla massa fula ord. Jag gillar inte mig själv då, jag kan lixom inte kontrolera vad det är jag säger. Jag svär så att mamma tappar byxorna i häpnad. jag kokar och vill bara springa och gömma mig någonstans och bara gråta bort all jävla skit.
så har altså min dag varit, fucking beauiful!
men snart ska jag äta, jag har faktiskt själv lagat maten. lyckades såklart göra mig osams med både pappa och felicia under tiden. suprised?
Sen ska jag lägga mig och napa i någon timme för man vet aldrig vad kvällen har att erbjuda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0