daredevil

2010-02-20 ][ 00:10:33
Jessica Stam Gap Kicks Off Summer In The City With An All-Star Celebrity DJ Spin Off At Their Rock Color Bus Gap Rock Color Bus New York City, New York United States June 14, 2006 Photo by Jamie McCarthy/WireImage
Man ska ju tydligen bli ljusare nu
Och jag har världens fulaste utväxt. när mitt hår blir fett så syns det ju ännu mer. Men frågan är ju om jag vågar slänga i en blekning eller om jag ska gå till frissan direkt, tänk om det blir som förra gången(!). Men utväxten måste bort så blekning ska inhandlas! Men frågan är om jag vågar gå All-in och köra på riktigt blond. Jag tror faktiskt min inpulsivitet tar överhand där, imorgon kör vi!

Nu däremot är jag helt slut, har haft konstant retande huvudverk hela kvällen. Men endå varit för pigg för att gå och lägga mig. Har kollat på Looey Tunes med felicia och nu ska jag dra på Monsters vs. Aliens, sådär töntigt roande. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0