färdi

2010-02-03 ][ 20:17:40

DONE! Nu är det dammfritt och kliniskt rent i mitt rum (I hope).
Även fast det stora klumpiga skrivbordet är ur vägen blir rummet inte mycket större.
Men vad ska jag göra. Nu är det som det är.


nu är det istellet otroligt stökigt i garderoben, men det är ju en annan femma.



OCH innan ni tänker något..
jag orkar aldrig bädda min säng
jag sover med två täcken, fyra kuddar och en filt.
jag har väldigt många produkter, till både hår och hy
jag har för mycket kläder MEN det i min stora garderob är för gammalt, fult, litet eller omordärt för att kunna användas. ELLER FÖR SOMMRIGT för att användas just nu
jag har dragit in crosstrainern till mitt rum för då får jag dåligt samvete om jag inte tränar på den då (har inte funkat än så länge however)
mitt rum ser större ut på bilderna än i verkligheten
nu, fritt fram för diskutioner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0