hittahittadehittat

2010-02-06 ][ 15:56:18
altingen är jag en naturbegåvning eller så hade jag bara en jävla massa tur.
Jag kom hem med
ett par skinnbyxor, jag vet "ett par till?!" men jag fick de på köpet när jag handlade ett par andra byxor
ett par "jeans" något slags leopardmönster (vilka jag köpte och fick skinnbyxorna på köpet)
ett par byx/tights i cool grön färg på HM, finns nästan likadana nyutkommna på gina så jag blev riktigt glad när jag hittade på på HM på rean.
två par chinos, marinblå och ljusgrå - bara för jag blivit så kär i chinos igen.
två bas långärmade tröjor från gina
en t-shirt från Monki
rikare.
och ENDAST 450kr fattigare! slå det om du kan!

jag ska väl visa bilder så det hela blir lite roligare, kommer nog i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0