I'm fine

2010-02-28 ][ 15:19:23
Sista dagen på lovet.
och ja, jag räknar helgen som lovet.
Så det ska "firas" eller sörjas kanske mer passar in, i vilket fall, med en heeeeeeeeeeeeldag i sängen. ska vara riktigt töntig med med mina vampyrvänner. Ska se maraton med felicia. twilight och new moon.
och om jag inte är mätt på vampyrer efter det tror jag det blir att se om hela VD. Kanske ladda hem TrueBlood. vampyrer och jag går han i hand. Konstigt att jag inte drömmt om några på länge så mycket ja matat mitt psyke med blodsugande monster. Inatt kanske? Ja, vi hoppas på inatt.

Kommentarer
Postat av: Henryhermine

Nice site, welcome to my

2011-04-05 @ 14:50:35
URL: http://henryhermine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0