"Kunde vi åka in till linköping?:)"

2010-02-03 ][ 15:29:30
"på lördag."
jag som ansträngde mig så febrilt med en glad smiley. Jag har shoppingbegär. Det säger allt.

har mosat i mig ett halvt ballerina kexpaket, försöker dra upp mitt nedslagna humör.
Trött och seg. trälig skulle nog de flesta kalla mig just nu.
ska jag ta en lur och film så kanske jag blir piggare sen?
såg att vi hade mariekex i skåpet, ett helt paket. Matmonstret är framme igen.

Jag skulle egentligen behöva plugga, städa mitt rum, träna. TRÄNA. Johanna har gjort mig helt förslappad nu när hon är sjuk, vi kan ju inte ta våran dagliga promenad då. Gå själv i kylan, det drar mer energi än vad jag har. jag siktar istellet min energi på kexen och filmen.

hörs vi inte om en timme igen så skicka en ambulans till Ullsgränd 10. för då har jag tagit mariekexöverdos.
LAAATER, niggagirlstyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0