Lika extrem och lång som vintern varit måste sommaren också bli

2010-02-21 ][ 11:45:42
Lov
Lov är bloggdagar, så mycket tid till överspill. Idag ska jag till exempel inte göra ett skit. Ska försöka mig på en riktig nyttighetsdag, åt smoothie och te till frukost och ska snart slänga mig på crosstrainern. Slänger väl in lite spa med. Får väl se hur länge nyttigheten varar, godis i all ära. det är ju faktiskt lov.

Och på tal om att vintern är extrem, de flesta av fönstrena här hemma är till hälgen täckta av snö, får lite klaustrofobiska tankar när jag ser det.

Nu ska jag sysselsätta mig med någonting så att jag inte går basooca. Imorgon drar vi till stan eller nått tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0