LYS LYS SOM DEN STJÄRNA DU ÄR

2010-02-24 ][ 11:47:07
Helt underbart när solen skiner in genom fönstret. Jag vaknar och tänker SOMMAR och rusar till fönstret och drar upp rullgardinen. Poolen som jag skulle ha hoppat i från fönstret, om det nu hade varit sommar, ligger helt täckt av snö. kanoners! Så jag tar och hoppar i snöhögen istället. i bara underkläder. fan vad gött.

Men det är visst någonting planerat idag. Någonting som har juta med snö och leka att göra. jag har gått oh sagt hela vintern att "Om jag var 10 nu skulle jag inte vara inomhus en sekund", och "FAN, att man inte vore typ 10 nu, jag skulle leka ihäl mig i snöhögrna!". Men idag ska jag leka. Leka att jag är 10 igen. förhoppningsvis. Och då har jag bestämmt att jag ska köra sälen ned från huset, med huvudet före!

see you in another lifetime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0