uppmetupp

2010-02-06 ][ 10:29:52
Satte på värmen på elementet innan jag gick och la mig igårkväll
skulle jag inte ha gjort
vaknade i en Bastu, typ som sommaren i Turkiet, fast utan luftfuktigheten.
så jag sov inte längre än kvart över 8, för då fick jag panik och rusade fram och stängde av elementet, öppnade fönstret så mycket som det gick och bara stod där och hyperandades. Som att rummet var fyllt med dödlig gas.

OCH jag blir så förvirrad när facebook ändrar hela tiden, blogg med för den delen. Jag förstår inte varför de ska vara så svårt att ha kvar det gamla, det är ingen som bryr sig om att de är efter i designen på webbplatsen, så länge folk fattar hur man gör därinne. Nä, vet ni vad, sånt gillar vi inte!

när mamma börjar konversera med mig över facebook istellet för att ringa, då har tekniken tagit övertag över mänskligheten.
Nu sa hon iallafall att hon kommer och hämtar mig, syster och systers kompis för nu ska vi till linköping. Fan vad jag ska shoppa! Jag har inga pengar, men whatthefuck, det har aldrig hindrat mig förut!


den enda bilden som togs igårkväll, tur att den va så rackarns snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0