uselt

2010-02-13 ][ 11:58:36
inget skriv igår. mycket dåligt. får ju inte falla tillbaka i de gamla rutineran med att uppdatera varannan vecka.

Är hos pappa nu.
Det blev en lugn myskväll igår, var hemma redan vid 12. och fyfan vad skönt det var. Vi lagade lite mat och tittade på nya beck, Mys med stort M.
Och hur skönt va det inte att sova ut imorse! Vakande 9, 10 och 11. Varje gång intalade jag mig att NJUT, ta vara på helgen för FAN! och så somnade jag lika fort igen. Drömde om något riktigt roligt och knepigt, för knepigt för förklaring. Sådär invecklat och sjukt som bara drömmar kan bli. Jag drömmer ofta om människor jag vara sett/träffat någon enstaka gång, men endå blir deras ansikten helt klara i drömmen. Är jag bara psyko eller är jag inte ensam om detta?

Hittade föressten THE SIMS 2 här inne för några minuter sedan. Jag har faktiskt saknat de små gubbarna, så det kan bli vad jag gör i eftermiddag. Det är ju altingen det eller att plugga. och frågan vi alla st'ller oss är: Vad är plugga egentligen?

Softination med farsan och film nu, sen mamma och the SIMS. Vad händer ikväll är fortfarande ett mysterium, en oläslig gåta. hade jag varit 18 och rik hade valet även där varit självklart. Livet är bra orättvist asso.

Peace out!

Jag bjuder på en jobbig bild! 

Kommentarer
Postat av: nadine

jag sitter i samma sits, och sims är mitt självklara val! ;)

2010-02-13 @ 12:26:27
Postat av: Evelina

Det tycker jag låter riktigt bra! :D

2010-02-13 @ 15:10:06
URL: http://euelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0