bara sådär 3 terminer kvar till studenten

2010-01-11 ][ 13:59:37

skönt att dra på sig mysbyxorna igen som man haft på sig hela dagarna i ett par veckor nu. helt ok!

måste säga att det är väl lite skönt att komma tillbaka in i vardagen igen, fast att skolan innefattar vardagen är inte ok! jag vill jobba, inte slösa ut massor tid på att lära mig saker som ja ändå inte har någon nytta av sen.
jobba i någon lugn klädbutik i storstan, vika lite kläder, snacka med lite kunder, vara social, vara osocial, ta betalt, vika lite kläder, larma lite kläder, åka hem och bara soovaa.
skolan e fan mycket tuffare än att jobba, inte nog med 7 timmar i skolan, utan minst 4 timmars hemmaplugg,
om man e flitig såklart
jag kan väl räkna mina pluggtimmar ungefär som 1 timme i veckan, högst!

men nu ska vi inte ta ut någon aggression mot skolan, för då skulle helvetet bryta lös.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0