can i play with madness

2010-01-08 ][ 19:09:59

vaknade klockan 12 imorse, tvingade mig själv upp trots att kroppen ville stanna kvar och sova i ett par tre timmar till.
sms-bomb i mobilen, kedjebrev. jag tror inte på det men jag brukar alltid sända tillbaka till avsändaren, så det var vad jag gjorde. sedan blev det mental uppvakning, vilket tag ett tag, kan jag lova. fixa te sig lite fort, något svårt när man har en tendens att fasta i tv samtidigt som man ska klä på sig, resulterar ofta i att man sitter med ena byxbenet i byxorna och tröjan bakofram.
kanske inte riktigt, men det skulle vara kul att se.
ner och fika med tjejerna, alltid lika trevligt!
ska ses igen för round två av the wild bunch!


 
someone once said that "it's the small things that make difference"

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0