effortless

2010-01-23 ][ 16:02:40
hungern och tröttheten förde mig hem. Men jag ska inom kort återuppta min possition som hejjande södrasupporter, nothing can't stop me there!

nu ska jag börja titta på 2012, vilket jag är väldigt skeptiskt till. Jag kommer bli sådär ängslig och tro att filmen verkligen är sanning och ingen bluff från någon konstig stam som vill ha övertaget om livet, nähe du, här ska jorden varken plågas av växter, främmande konstiga sjukdommar som både gör att man vill ta självmord eller blir till någon konstig människa innehavande no feelings. Inte heller ska det komma någon rekordsnabb istid bara sådär. Här vill vi ha happy feelings och kärlek, skratt och humor. Men ändå plågar jag mig själv med alla "förinta jorden filmer", för på något lustigt sätt, trots ängsligheten, är de ändå riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0